Trénink na plné obrátky

26.04.2015 13:19

Tak jsme zase jednou vyrazili na trénink ve dvou a to hned na dlouhých dvacet kilometrů po našem širším okolí. Protože Ondra delší dobu neběhal, najivně jsem si myslel, že pojedeme pohodové tempo, opak byl ale pravdou. Byl jsem poslední dobou zvyklý běhat sám a proto jsem si ani neuvědomil, jak vás trénink ve dvou či ve skupině žene dopředu. Na začátek trasy jsme si vybrali spíše trasu do kopce a už při první zastávce na protažení asi po 3,5 km bylo jasné, že tempo je více než rychlejší. Je pravda, že vlastně ani jeden z nás to tak nechtěl, jenže jak jste ve dvou nějak vás to kupředu táhne samo. Po zhruba 15 km už byla znát menší únava i na mě a tak jsme pomalu směřovali naší cestu zpět k domovu. Počasí nám přálo a tak jsme s mým parťákem z Schneider Electric Teamu, který jsme sestavili na Vltava Run, dorazili zpět do vsi, kde se náš kilometrovník zastavil na cifře 20,3 km při čase lehce nad 1:50. Co vy kamarádi, jak jste na tom při tréninku ve dvou a více lidech? Napište mi

Marff

Diskusní téma: Trénink na plné obrátky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek