Run Tour 2015 v Plzni

21.09.2015 18:06

Protože jsem se letos rozhodl, že objedu více závodů než v roce loňském, objevil jsem se krátce po 11 hodině v Runtourovém městečku v Plzni. Po vyzvednutí startovního balíčku, což bylo absolutně bez čekání, a prohlídce areálu, jsem vyrazil i s rodinkou na prohlídku blízkého okolí. Malá svačina, doplnění tekutin a už jsem se rozcvičoval nedaleko startu. Nejmladší člen našeho rodinného týmu ještě chvíli protestoval, protože chtěl být déle na klouzačce, ale už bylo na čase se pomalu řadit na startovní čáru. Jako tradičně jsem se snažil dostat poblíž vodiče na 45 min, bohužel prostor okolo něj se tak zhustil, že jsem zůstal stát v pozadí. Start. Počasí bylo běžecky ideální při teplotě okolo 20°C a krásném slunečném dni. Tempo jsem držel do 3 km na hodnotě okolo 4:20 min/km, což slibovalo slušný základ na dobrý čas. Během dalších kilometrů jsem sice trochu zvolnil, ale poslední 3 km jsem opět začal navyšovat tempo až z toho bylo další vylepšení mého dosavadního nejlepšího času na 0:45:49. Závod i díky dobré organizaci proběhl přesně podle mého očekávání a už se těším na Run Tour 2016.