Mizuno Wave Inspire 10

01.05.2015 10:04

Po čase se zase hlasím o slovo a tentokráte bych se s Vámi chtěl podělit o moje zkušenosti s nedávno koupenou běžeckou obuví značky Mizuno. Jedná se o model Wave Inspire 10. Pro mě byla značka Mizuno jasnou volbou už proto, že předešlý model běžeckých bot jsem vlastnil také od této značky a měl jsem s ním jen ty nejlepší zkušenosti. 

Mizuno Wave Inspire 10 je běžecká obuv zejména na silnice a zpevněné povrchy, kde lze dozajista zcela docenit její skvělý potenciál. Po prvním setkání s botou jsem musel ocenit její nízkou váhu a už na první pohled zdařilý design ve žlutozelené kombinaci s černou, červenou a bílou. Obuv Mizuno Wave Inspire 10 již sice není nejnovější model na trhu, má však ale stále své silné stránky. Já osobně jsem tyto boty koupil za úžasných 1699,- při týden trvající akci v jednom internetovém shopu, jinak se jejich cena pohybuje okolo 2500-3000 Kč, což už je takový můj strop ceny za běžeckou obuv i proto, že jsem přeci jenom nadšený amatér a né závoďák.

Hned při prvním nasazení na nohu jsem byl oproti dřívějším botám mile překvapen jaký prostor uvnitř boty je, což ocení zejména běžci s širší nohou, mezi které patřím i já. Dalším pozitivem je nepřekážející podpora pronační nohy, takže podle mého názoru nebude vadit ani běžci s neutrálním došlapem. Velké pozitivum vidím i v utahování bot, které je snadné a i přes dostatečné utažení tkanička nedře do nártu. Snad jen ty tkaničky mohly být o něco kratší i když není problém zakoupit si přesně ty co vám vyhovují.

Po rozcvičení jsem vyrazil na první zátěžový test a musím říct, že po celou dobu běhu jsem se cítil doslova jako v bačkůrkách. Výborně měkká podrážka, skvěle odpružená pata a přitom noha v botě nelítá a drží. Běželo se mi dokonce tak dobře, že z toho bylo 20 km, přičemž jsem vyzkoušel cestou asfalt, zpevněné cesty, trochu lesa, klesání, stoupání i souvislejší rovinku. Zatím mám v těchto botách naběháno cca 200 km, ale mohu je jen doporučit.

No a v čem běháte vy a jaké máte zkušenosti s běžeckou obuví. Napište mi do diskuze.

Marff