Asi jsem se zbláznil

09.10.2015 09:04

Ano přátelé, asi už to tak bude a já a pár mých nejbližších přátel běžců jsme se totálně zbláznili. Vím, že pro mnohé běžce je to zažitá každoroční rutina, ale pro mě jako pro totálního amatéra, který běhá 2 roky je to zatím meta nejvyšší. Myslím tím samozřejmě maraton a aby to nebylo jen tak obyčejné, je to rovnou ten Pařížský velký. Vzhledem k tomu, že firma ve které pracuji je francouzká a i pro to, že je hlavním sponzorem maratonu v Paříži, byla zde nabídka pro nás zaměstnance využít startovné zdarma a dopravu do Francie. Ze začátku se mi to jevilo jako nereálné, ale vždy jsem měl sen, že ten maraton jednou pokořím. No tak teď mám motivaci a je to už jen na mě a mém tréninku. Naštěstí běhám stále rád a tréninkový plán na 20 týdnů bude mím průvodcem. Jsem přihlášen, takže konec výmluv a makat. Jak mám napsáno na jedné mikině "Poražení se vymlouvají, vítězové trénují". Doufám, že 3. duben 2016 bude dnem, kdy uběhnu maraton.