1/2 maraton České Budějovice

27.06.2015 15:42

Další závod série RunCzech se běžel 6. 6. 2015 v Českých Budějovicích, no a konečně také s mojí účastí. Již den dopředu bylo avizováno pekelně horké počasí, což se také v sobotu bez vyjímky potvrdilo. Po vyzvednutí startovního setu jsem se vydal na obhlídku zázemí na náměstí a protože jsem zde nebyl poprvé(na 1/2 maratonu), věděl jsem, že bude opět výborně zorganizováno. Vzhledem k tomu, že do Budějovic to mám bratru 70 km, čekala mě dlouhá pauza do startu závodu, kterou jsem vyplnil prohlídkou místních sportovních obchodů. Protože s parkováním ve středu města to nebývá na těchto akcích zrovna dobré, zastavil jsem u nejmenovaného supermarketu a začal se ustrojovat kolem 16:30 do sportovního. Po příchodu na náměstí jsem se letno pozdravil s některými účastníky Vltava Runu. Od ostatních nás odlišovala závodní trička s logem Vltava Run 2015, takže jsme se ani nemusely dlouho hledat. Zafandil jsem DM rodinnému běhu a už jsem byl v zázemí, kde bylo třeba se pořádně protáhnout. Pomalu se blížila startovní 19 hodina, ale teplota bohužel stále zústávala na 30°C. A je tu start. Letos čekala na závodníky nová, jednookruhová trasa, která všechny vyvedla až na okraj města. Pořadatelé dobře zvládli extrémní teploty a navýšili počty občerstvovacích stanic a ani sprcha z cisteren nechyběla. Kilometry utíkaly jeden za druhým a ikdyž jsem nemyslel v tomto počasí na dobrý čas, tak se nakonec dostavil. Časem 1:47:04 jsem vylepšil své dosavadní maximum o téměř 10 min a můj zimní i jarní trénink sklízel své ovoce. Po doběhu ještě krátká fronta na masáže a zase domů. Letošní Budějovický 1/2 maraton se opět vydařil. A co Vám, líbil se?