Night Run 2015 v ČB

11.10.2015 21:58

Jeden z posledních závodů letošní sezóny je zdárně za mnou a nutno říci, že z celkem uspokojivým výsledkem. Říkám jeden z posledních, protože jak to tal vypadá ještě se něco ke konci roku bude možná rýsovat, ale to se ještě uvidí. Noční závod v Českých Budějovicích byl super, ikdyž nějaké ty mouchy se najdou všude. Je pravda, že k večeru už bývá zima a do poslední chvíle jsem si nebyl jistý, jestli jsem zvolil dobrý běžecký outfit. Ale nakonec se ukázalo, že ano. Přece jenom se člověk tím během zahřeje. Běžců bylo 486 v cíli a tak mě celkové 57. místo mile překvapilo. Celý závod jsem se snažil držet rychlejší tempo, ale nepřepálit. Povedlo se a tak jsem celkem lehce doběl do cíle v čase 46:01, kde na mě opět čekala moje rodinka. Jediné co bych pořadatelům opravdu vytkl je absence časomíry na cílové bráně, alespoň teda ve směru doběhu a ty výsledky mohli být klidně večer už na netu. Neděle a stále nic. Jinak super závod v super světluškové atmosféře.